dinsdag 4 september 2007

Waarom scheren?

Het is er nog niet van gekomen om foto’s te plaatsen. Wel heb ik afgelopen week mijn benen mooi glad gemaakt met Veet ontharingsstrips. Het is even een werkje maar het resultaat mag er zijn. Door het hardlopen heb ik mooi gevormde benen en als ze dan glad en bruin zijn, vind ik dat ik er echt goed uit zie.

Zoals ik verleden keer al schreef, toen ik jong was en er haartjes begonnen te groeien, ontstond al snel de wens om die af te scheren. Of het was misschien niet zo zeer de wens om te scheren als wel om geen beenhaar te hebben. Ook mijn schaamhaar heb ik al rond mijn twaalfde voor het eerst afgeschoren. Nu is dat allemaal heel gewoon maar toen, eerste helft jaren tachtig, was het absoluut not done voor een jonge jongen om dit te doen. Ik moest dan ook uitkijken dat anderen het niet zouden zien.

Er zijn allerlei redenen om te scheren en ook allerlei manieren waarop mensen scheren. Een aardig artikel is te vinden via http://www.unrealities.com/adult/ssbb/dutch/28.html.

3 opmerkingen:

jbadidas zei

een glad gescoren lijf is heel mooi ik ben zelf een man van 40 en scheer mij al jaren helemaal glad
benen scaamhaar oksels en armen
het staat erg goed als je aan het sporten bent een beetje oli op je lijf en je spieren komen veel beter uit
ik zal binnenkort wel eens wat foto's van mij plaatsen

jbadidas

Anoniem zei

ik vond gisteren pas deze site. ben net als jij een fervent scheerder. heerlijk een glad lijf. daarnaast hou ik er ook van om zoveel mogelijk naakt te zijn. met sport houden we ons lichaam in conditie.

knakker zei

Glad is helemaal goed. Kijk ook een op schaamhaar scheren een goede blog over hoe je een zo mooi mogelijk resultaat krijgt.